Sunday, January 15, 2012

Alienation.






Gestern hatte ich zu Hause Stromausfall (also kein Internet) und somit hat sich etwas Langeweile eingestellt. Also habe ich mal mit Photoscape und Photoshop rumexperimentiert und diese älteren Fotos verfremdet. Jaaaa, sieht etwas eigenartig aus, ich weiß, aber irgendwie interessant, oder? :)

Yesterday we had a power blackout at home (this means no internet) so I was a little bored. Hence I started experimenting a little with Photoscape and Photoshop and - voilà - this is the result, haha. Yes, I know, looks a little strange, but interesting in a way, though, isn`t it? :)



The Belle Brigade - I didn`t mean it

13 comments :

  1. Nice photos!
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ich find sie toll! :) haben das gewisse etwas

    xoxo iSi

    http://www.eyes-of-isi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ach und ich hab noch eine blogvorstellung mit dir gemacht! :D hoffe es gefällt dir! http://eyes-of-isi.blogspot.com/2012/01/blogvorstellungen.html

    xx iSi

    ReplyDelete
  4. Hey girl! great pictures :)
    Kisses

    ReplyDelete
  5. Das erste Foto gefällt mir ganz gut. Es sieht iwie schon cool aus. :D:D xx

    ReplyDelete
  6. Thank you too Charlotte!!
    Yeah! It's great idea follow each other! I'm just following you (check in your followers list ;))
    Kiss
    Virgi

    ReplyDelete
  7. Superschöne Bilder! :)
    Würde mich freuen wenn du beim Tag mitmachen würdest. :)
    http://leinwand-leben.blogspot.com/2012/01/guten-tag.html
    Liebe Grüße! <3

    ReplyDelete
  8. nice photos! ooh no internet, even for a short while, is the worst!! lol

    ReplyDelete
  9. The pic of the donut is my fav! ;) Follow each other?

    ENTER MY NEW GIVEAWAY TOO

    www.alifeinthefashionlane.blogspot.com

    xo

    ReplyDelete
  10. Thanks for the comment! sure, just followed you - hope you follow back!

    ReplyDelete
  11. Schöne Fotoexperimente... das 1. gefällt mir am besten :)

    ReplyDelete
  12. i love the editing!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    ReplyDelete