Saturday, January 14, 2012

Spring?


Pants - MTWTFSS Weekday
Top - H&M
Scarf - American Apparel
Necklace - Vintage

Liebste Leser, ist es nicht schön da draußen? Es fühlt sich an wie Frühling  Die Sonne scheint, der Himmel ist blau und trotzdem ist es eisig. Ich lieeebe es! Mein Tag war bisher sehr schön, ich war bei meiner Oma, habe ein leckeres Frühstück bekommen (Oma-Frühstück ist eh das Beste, haha) und wurde dann 90 min von meiner Ballettlehrerin "gequält" mit Pirouetten und so weiter. Ab nächste Woche soll ich in eine höhere Gruppe wechseln, aber mal schauen, erstmal Probetraining. Mal sehen, was heute Abend so ansteht. Ganz viel Liebe, Charlotte.

My dear readers, ain`t it beautiful outside? Feels like spring ♥ The sun is shining, the sky is blue and still it is like sooo cold. I love it! My day has been nice so far, I was at my grandma`s, had an amazing breakfast (grandmas` breakfasts are the best, anyway, haha) and finally I was "tortured" with pirouettes and stuff in my ballet lesson. From next week on I am supposed to change my class to a higher one. But we`ll see, at first I am going to take part in a probational training. Let`s see what this evening is gonna be like. Lots of love, Charlotte. 

11 comments :

  1. Love your tshirt! I've never seen this in H&M here :(

    ReplyDelete
  2. Die Hose ist voll schön :)
    & passt auch gut zu dem Rest ;)
    Liebe Grüße. :)

    ReplyDelete
  3. Good luck with your ballet.
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  4. hey
    schöner blog und bilder:)
    lust auf gegenseitiges folgen?
    würd mich freuen:)
    ♥♥

    ReplyDelete
  5. Cant go wrong with a beatles top1
    and love the jeans!
    www.fa-shann.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow, your H&M tee is fantastic!
    :)
    Yay spring is just arrived! :P

    ReplyDelete
  7. aw dankeschön! :>
    das beatles tshirt ist obergenial! :3

    ReplyDelete
  8. hey, vielen lieben dank für die lieben worte.
    hab mich riesig greut und schaue hier mit sicherheit öfter vorbei.
    so viel steht fest! :)

    ReplyDelete
  9. beatles forever! love that shirt

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    ReplyDelete