Tuesday, June 25, 2013

Sommer an der Spree. (Teil 2)



Hier seht ihr Part 2 des Fotoshootings letzte Woche mit Mia von heylilahey.
An dem Tag war das Wetter so wunderschön und am liebsten wäre ich gleich dort hinter dem Schloss Charlottenburg, wo wir die Fotos gemacht haben, an der Spree liegen geblieben...Nun stehen die Prüfungen an, in 3 Wochen bin ich aber zum Glück schon durch. Drückt mir die Daumen! 

Here you see part 2 of my photo shooting with Mia blogging on heylilahey.
Back that day, the weather was awesome and I would have loved to just stay at the Spree's bank a little longer after having taken the photos right behind Charlottenburg castle. But now the exam time has arrived again, however I am luckily done in 3 weeks already. 
Keep your fingers crossed for me!  

21 comments :

  1. Die Bilder sind echt sowas von schön geworden!

    ReplyDelete
  2. Danke, obwohls nur mit ner alten Digicam gemacht wurde!
    Morgen gibts Tag 2
    Ja hab ich schonmal gehört! Was läuft da denn so für Musik? Genieß die Zeit es wird sicher genial!

    ReplyDelete
  3. Wunderschöne Bilder! Ich liebe das Kleid und die Shorts sind auch ganz toll!

    Danke vielmals für den Kommentar auf meinem Blog! Um deine Frage zu beantworten: Ich würde es toll finden, wenn wir uns gegenseitig folgen würden!
    Nun habe ich aber gemerkt, dass ich dich bereits mit GFC und Bloglovin folge... Ich hoffe du folgst mich dennoch zurück :)

    Ganz liebe Grüsse aus Zürich und ganz viel Glück bei den Prüfungen,
    Lory xx

    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  4. I love this post and blg so much!! So you have a new follower!! Maybe you want follow our blog?

    XXXX Ramona from www.glittersfoundation.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Just followed you! Hope you can follow back!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I've did it already!! Xx

      Delete
  6. Pretty pictures! Love that high low dress. The color is really nice and I love the floral head band you're wearing. It's so sweet and girly : )

    xox,
    anna-lamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hi liebe Charlotte!
    Mega süß! Tolle Bilder!
    VLG nach Berlin aus Braunschweig- Anna:)

    ReplyDelete
  8. gorgeous! and good luck on exams. also, thank you for the comment. of course i would love for us to follow each other, followed via GFC and Bloglovin'. now just waiting for you.

    xoxo
    http://www.bloglovin.com/visa
    http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Beautiful!!! I really like your blog!! I'm following you!!

    xoxo

    http://girlyhideaway.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  10. Wunderschööne Bilder !
    www.bronzingeyes.de

    ReplyDelete
  11. Breath-taking photos!
    Lovely photos; i love the flowers in your hair and the shorts!
    XX, Elle
    @
    http://mydailycostume.com/

    ReplyDelete
  12. dein kleid ist so toll! das steht dir wirklich so unglaublich gut <3

    ReplyDelete
  13. sehr hübsche outfits!! vor allem die kleider!

    xoxo,
    nicole

    Ich verlose auf meinem Blog 1 x 2 Tickets für die Fashionweek Berlin – FRONT ROW! Schau doch mal vorbei
    FASHIONSHOW TICKETS GIVEAWAY

    ReplyDelete
  14. Love your outfit here girls. You both look gorgeous. :)

    Thank you for visiting my page. Following you now, hope you'll follow back. :)

    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  15. Beautiful photos and lovely outfits! Both of you look gorgeous! Thanks for visiting my blog. I am following you now with GFC and Bloglovin. Hope you can follow back :)

    http://dixielu302.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Beautiful picters, I like both outfits very much!
    Love your blog! Would you like to follow each other?
    Love,
    Simone

    ReplyDelete
  17. I'm loving these outfits! but my favorite part has got to be the floral crown! xx

    Daphne | Peanut Butter and Chocolate | bloglovin'

    ReplyDelete
  18. Beautiful pictures, like Your blog. You are so cute. Thank You for comment on my post Follow You now , please follow me back :)

    ReplyDelete
  19. Very nice pictures!!
    Naïf style!
    love your flower crown!!
    nice to meet you!
    xoxo
    isabel
    my little suede shoes

    ReplyDelete