Thursday, September 26, 2013

Weiß erkennt man am besten, wenn man schwarz dagegen hält.


Heute mal ein ganz klassisches Outfit, mit dem man nicht viel falsch machen kann: weiße Blusen sind einfach mit allem kombinierbar. Dazu noch eine Statementkette, wie diese hier von BikBok, die ich in Helsinki erstanden habe und schon ist das Outfit im Nu aufgepeppt. Ich hoffe, euch geht es allen gut und ihr seid nicht allzu gestresst von der Uni/Schule/Arbeit. Bei mir geht es auch in gut zwei Wochen wieder los und ich freue mich schon sehr, meine Freunde wieder zu sehen und mal wieder was zu machen. Ich bin schon fleißig dabei, wieder ein bisschen Chinesisch und Co. zu wiederholen, vieles ist ja leider nach ein paar Wochen wieder vergessen. Ganz viel Liebe, eure Charlotte.

Today I have a pretty simple and classic outfit for you that you cannot be inappropriate with: white blouses can be combined with everything. Just add a statement necklace, just like this one here from BikBok which I bought in Helsinki, and voilà, you have a cool combination. I hope, you guys are fine and not too stressed out because of uni/school/work. In about two weeks my semester starts, as well, that I am really happy about. At the moment I do some recap for Chinese and Co. since some of the stuff I learned is already gone unfortunately. Lots of love, Charlotte.

19 comments :

  1. so schön, wie immer liebes ♥
    die lila jeans steht dir ausgezeichnet!

    ReplyDelete
  2. Grate I love!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  3. Such cute necklace! Beautiful photos.
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  4. What great outfit!


    Last fashion trend on: http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/09/anklet-trend-yes-or-not.html

    ReplyDelete
  5. Thank you for your comments and suggestions to follow, and now I'm your new follower, I hope you will do the same thing)
    -
    Great outfit, I like the way you look!

    www.veraanda.blogspot.ru

    ReplyDelete
  6. You look so cute!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will folloy you right back!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Now I am following you on Bloglovin too :}

    ReplyDelete
  8. Sehr schöner Look. Besonders die Hose gefällt mir extrem gut, nur schon wegen der Farbe.

    ReplyDelete
  9. Hello Dear! Than's for a lovely comment! Of course I wanna follow each other! Following You now :) Hope You will follow back :)

    xoxo

    Kathy

    ReplyDelete
  10. Ich kenne mich mit dem Sortiment von The Body Shop nicht so gut aus, zu dieser Maske hat mir die Verkäuferin geraten. Soweit ich weiss, gibt es aber noch eine zweite Maske, allerdings für coloriertes Haar.
    Die mit dem Honiggeruch ist nicht schlecht, nur dass halt die Haare noch lange so riechen stört etwas. Aber wenn man danach schöne Haare hat kann man da einmal darüber hinwegsehen :)

    ReplyDelete
  11. vielen lieben dank, das freut mich wirklich sehr :)

    ReplyDelete
  12. omg ! you are so beautiful ! genial outfit ;)
    You ask me about follow ;) of course, I am following you ;) now your turn ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  13. your necklace is Amazing and you are so cute i'm following you too now on gfc, bloglovin and facebook! :D kisses :D
    fashion blog miriam stella

    ReplyDelete
  14. Hi!! Thanks for your comment! I"ll be happy to follow on GFC. Really like your blog and love that necklace!
    Waiting for your follow back ;)
    Xx Regards from Madrid
    Bellassinperderlacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I love your outfit! Your shoes are amazing!
    www.yournegativity.com
    Marta

    ReplyDelete
  16. Thanks for you comment.
    I love your shoes and your jeans colour!
    Yes! When you follow me, I will follow you.

    http://fallinmycloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. amazing and perfect look ♥

    http://dotsandlaces.blogspot.com/

    ReplyDelete

Blog Archive