Tuesday, October 1, 2013

Hello October.


 Einer der schönsten Monate des Jahres für mich hat begonnen. Der Oktober reizt mit bunten Bäumen, dem Duft nach Laub und frischer Erde und kühler, klarer Luft. Wenn dann auch noch die Sonne scheint, ist es das Paradies für mich! Ich hoffe, ihr hattet alle eine guten Start in diesen tollen Monat. Wie ihr sicherlich schon bemerkt habt, habe ich auch ein paar kleine Änderungen an meinem Layout durchgeführt, einfach um mal wieder ein bisschen was Neues reinzubringen. Ich hoffe, ihr mögt es.

One of the most beautiful months in the year has just started. October brings colorful trees, the scent of falling leaves, fresh soil and clear, fresh air. When the sun is shining, as well, it is just paradise for me! I hope you guys had a great start into this amazing month. As you have probably noticed already I changed some things about my blog's layout since I've wanted to have something new. Hopefully you like it.





21 comments :

  1. wunderschönes outfit, gefällt mir sehr gut !:)

    ReplyDelete
  2. sehr schönes outfit! aber da würde ich ein bisschen frieren, in der dünnen strumpfhose

    ReplyDelete
  3. Toller Look! Die Overknee-Strümpfchen stehen dir echt besonders gut. Ich bin was solche Socken angeht echt immer ein Kombinationshonk ... :D

    ReplyDelete
  4. i love this outfit! these colors looks good on you :)

    xoxo,
    TVL

    ReplyDelete
  5. The scarf is so beautiful and goes beautifully with the look! Xx

    http://makeupbycandlelight.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Ach der schöne Schal :))! Hihi, schickes Outfit ♥

    ReplyDelete
  7. Oh wow, really nice!


    Fashion blog: lowbudget-lowcost.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. Love the knee high socks, really cute touch to the outfit x
    Freya's Fashion Chapter

    ReplyDelete
  9. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. WIE ZAUBERHAFT DU AUSSCHAUST !

    DAS IST WIRKLICH EIN TOLLES HERBSTOUTFIT :)


    xx,
    *http://like-a-good-old-fashion-nightmare.blogspot.com/

    .

    ReplyDelete
  11. wow, amazing photos <3 the socks are just so cool:)

    you are beautiful and really pretty!

    love,

    thescarletdiaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Das mit den Overknees sieht total schön aus! Und tolle farbkombi <3 ich liebe den Herbst auch ^^

    ReplyDelete
  13. You look gorgeous :) Really lovely autumny outfit! I would be freezing in those tights, it's so cold in Finland :D

    Love, Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
  14. Dein Outfit gefällt mir richtig gut! Schöne Farben!! :)

    Liebe Grüße,
    Sara.

    ReplyDelete
  15. Amazing look! Of course dear, I'm following you on GFC and bloglovin ;)

    ReplyDelete
  16. Amazing outfit!! I'm following you via gfc, i'm in love with your blog (: Can you check mine and follow me back if you like it?(:
    xoxo, Flávia
    extrafashionfanatics.blogspot.pt

    ReplyDelete
  17. sieht echt toll aus! mag deinen style!!!

    x Sophia
    www.sophiasstylediary.blogspot.de

    ReplyDelete

Blog Archive