Wednesday, October 2, 2013

I Can’t Live a Lie Running For My Life, I Will Always Want You.



Ich habe mich in dieses Lied verliebt. Nicht wegen der Sängerin (Miley Cyrus ist jetzt nicht so mein Fall), sondern einfach wegen der Message, wegen der Melodie. Mit Wrecking Ball verbinde ich persönliche Erinnerungen und Gedanken, was das Lied für mich so besonders macht. Okay, über das Musikvideo wollen wir jetzt nicht reden...Nun seht ihr also die letzten Fotos von meinem Finnland-Shooting mit meiner hübschen Tuuli. Ich habe sie alle anders bearbeitet, weil ich mich einfach nicht entscheiden konnte. Bei dem tollen Licht muss man einfach verschiedene Varianten ausprobieren, finde ich. Ich hoffe, ihr fandet diese Serie gut und freut euch schon auf die nächste? 

I fell in love with this song. Not because of the person singing (I am not that into Miley Cyrus) but because of the message being transferred and the melody. I connect personal feelings and thoughts with Wrecking Ball which makes this song so special for me. But okay, let's not start talking about the music video...Well, here you see the remaining pictures of my Finland photo shoot with my sweet Tuuli. I edited every single picture differently as I just could not decide which style to take. Having such beautiful light you just have to experiment, I guess. I hope you liked the photo spread and are looking forward to the next one? 





 Ich habe mich in dieses Lied verliebt. Nicht wegen der Sängerin (Miley Cyrus ist jetzt nicht so mein Fall), sondern einfach wegen der Message, wegen der Melodie. Mit Wrecking Ball verbinde ich persönliche Erinnerungen und Gedanken, was das Lied für mich so besonders macht. Okay, über das Musikvideo wollen wir jetzt nicht reden...Nun seht ihr also die letzten Fotos von meinem Finnland-Shooting mit meiner hübschen Tuuli. Ich habe sie alle anders bearbeitet, weil ich mich einfach nicht entscheiden konnte. Bei dem tollen Licht muss man einfach verschiedene Varianten ausprobieren, finde ich. Ich hoffe, ihr fandet diese Serie gut und freut euch schon auf die nächste? 

I fell in love with this song. Not because of the person singing (I am not that into Miley Cyrus) but because of the message being transferred and the melody. I connect personal feelings and thoughts with Wrecking Ball which makes this song so special for me. But okay, let's not start talking about the music video...Well, here you see the remaining pictures of my Finland photo shoot with my sweet Tuuli. I edited every single picture differently as I just could not decide which style to take. Having such beautiful light you just have to experiment, I guess. I hope you liked the photo spread and are looking forward to the next one? 

12 comments :

  1. die bilder sehen mit der sonne im hintergrund so schön aus ♥

    ReplyDelete
  2. Amazing pictures dear! :)
    Thank you for your comment!
    I am following you on GFC and Bloglovin, hope you follow back! *

    ReplyDelete
  3. The lighting in these pictures is very nicely done!

    xo Melane
    Anxiety | Depression | Panic Attacks

    ReplyDelete
  4. Great post and I love the Wrecking Ball song too. I know the video is kinda crazy. Your Finland photo shoot is beautiful and I love the sun in the background. Following you now

    From California & Switzerland

    xoDale
    http://www.savvyspice.com

    ReplyDelete
  5. you look like a fall goddess! so beautiful!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog


    P.S. your blog is awesome! would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  6. Beautiful!
    Thanks for follow me. Follow you!!

    Kiss!
    http://Fallinmycloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. baby! i'm following you too now! thanks for being a follower of mine! kisses :D fashion blog miriam stella

    ReplyDelete
  8. amazing pics! following you, hope you do the same :)
    www.mrsvain.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow, die BIlder sind soo toll. Ich finde die Flowercrown wunderbar, weil sie nicht so aussieht wie jede... und ganz toll mit dem Rest harmoniert.

    Und danke für deinen lieben Kommentar übrigens, habe mich sehr gefreut :)

    Liebe Grüße
    Bonny

    ReplyDelete
  10. Great look and blog! Of course that we can follow each other :) I'm following you right now via GFC and now is your turn :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Thank you for your support of my blog, I am following you too now :)

    If you also want to follow Beneath the Coat on FB here is the link:
    https://www.facebook.com/pages/Beneath-the-Coat/284408708347970?ref=hl

    Kisses,
    K

    ReplyDelete

Blog Archive